söndag 1 januari 2012

Min nyårsafton

Vi tänkte först fira nyårsafton själva i år, men så blev vi bjudna till mina föräldrar och det passade oss perfekt! Det var skönt med några extra famnar som kunde vagga Lilla hjärtat, och vi kunde turas om att äta mat. Det bjöds på fantastisk god mat, mysigt sällskap och en lugn och skön kväll. Precis vad vi som nyblivna föräldrar behövde!

Riktigt god förrätt med räkor, avokado, tomater och annat.

Huvudrätten bestod av oxfilé, rotsaker i ugn, svampsås och olika sallader.

Till efterrätt blev det mumsig Passionsfruktparfait...

... och goda tryfflar!

9 kommentarer:

  1. Mums vad gott det ser ut! Nu blev jag hungrig, haha!

    SvaraRadera
  2. åh herrejesus vad samrrigt :D

    SvaraRadera
  3. Vilken perfekt nyår när man har en liten bebis!

    SvaraRadera
  4. Åh så smaskigt allt ser ut! Och perfekt att fira tillsammans med nära o kära så man kan få lite extra famnar till de små ;) Kram och Gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. Låter som att ni hade det mysigt, härligt!
    Vi hade det oxå lugnt och skönt, min pappa var här och åt med oss (mamma jobbade). Åt gott och drack gott. Perfekt.
    Jag gled omkring i klänning och sen innetofflor (vita med rosa hjärtan).. haha, det kan man bara göra om man är hemma ;-)

    God fortsättning på er, stor kram

    SvaraRadera
  6. Det lät som en mysig nyårsafton och maten såg helt underbar ut!!

    SvaraRadera
  7. Vad gott allt såg ut, sugen jag blev på avokodo :D

    Sv: tack så mycket!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Ser helt sinnessjukt gott ut!!

    SvaraRadera