onsdag 25 januari 2012

Första gången

I helgen var det första gången jag var ifrån Lilla hjärtat. Vi åkte upp på stan tillsammans, sedan tog D en promenad med vagnen medan jag gick på stan. Det kändes riktigt skumt att vara utan henne! Dessutom hade jag tusen saker att fixa på stan innan hon vaknade och var hungrig igen så jag kände mig ganska stressad!

Jag upptäckte även att det inte är bästa shopping-tiden just nu. Det är urplockat överallt och vårnyheterna har inte kommit in än. Jag hittade ändå lite kläder till både mig och Lilla hjärtat och det känns väldigt skönt (vi har klädkris båda två!).

Ljuslila och mörkblå body från Åhléns.

Mörklila body från Åhléns.

Två bodys från Newbie (KappAhl).

Två fina byxor från Polarn O. Pyret (de blåa byxorna är mjuka - perfekt när hon fortfarande är liten).

12 kommentarer:

  1. Vilka underbart söta kläder! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fina kläder du köpt :) vet precis hur du menar när du känner dig stressad över att vara ifrån sin dotter när man fortfarande ammar !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är väldigt svårt att vara lugn då!

      Radera
  3. Så fint! Det är så roligt att handla till de små :)

    sv; javisst fyra dagar är snabbt för att skolas in, trodde aldrig att det skulle bli så himla bra på så kort tid men fröknarna tycker att han är en harmonisk & mysig liten kille och jag kan bara hålla med hihi :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint val av kläderna!

    SvaraRadera
  5. Skönt att komma ifrån lite också, speciellt när man har shopping att ta itu med :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var nog nyttigt fast det var jobbigt! :-)

      Radera
  6. Visst känns det konstigt att vara ifrån dem! Som om någon slitit av en kroppsdel och gått iväg.
    Tur att man med förnuftet vet att pappan kan ta hand om barnen på ett utmärkt sätt när man med hjärtat bara vill springa och ta tillbaka dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte att det var värst att vara ifrån henne för att jag ev. inte skulle finnas där för henne om hon blev hungrig. Men annars är jag väldigt trygg och lugn när hennes pappa har henne! :-)

      Radera