torsdag 19 januari 2012

Strul med Blogger

Det är flera som har hört av sig och sagt att de har problem med att kommentera min blogg. Det är tydligen Blogger som strular, och det är ju extra tråkigt nu med tävlingen igång! Om ni vill vara med och tävla men inte lyckas kommentera så kan ni istället maila kommentaren till byvanilla@hotmail.com så publicerar jag ert bidrag istället.

Update: Det är tydligen nya funktionaliteten med kommentarer (som jag skrev om här) som strular. Felet är rapporterat till Google och de jobbar på det. Tills det är åtgärdat har jag ändrat kommentarerna till pop-up fönster och då ska det fungera.

12 kommentarer:

  1. Test med Internet Explorer 8

    SvaraRadera
  2. Test med Firefox 8

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket:) vilka fina tulpaner du fick av tanterna! Kram

    SvaraRadera
  4. Låter helmys det med!:) Ja det tar tid. Dock orkar inte jag göra jätteavancerat men en del pyssel blir det och som du säger det tar tid:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Har också haft jätte problem med kommentarerna!! tråkigt, hoppas de löser det snabbt!!!

    SvaraRadera
  6. Försökte också kommentera igår och märkte att det blev problem på min blogg också då jag ändrade så kommentarerna blev inbäddade, men nu funkar det för oss båda. :)

    Sv: Tack! Roligt att du tittade in på min blogg!

    SvaraRadera
  7. När man dricker alkohol tas det upp i blodet och bryts ner av kroppen. Men en del utsöndras också. Man andas t.ex ut en del ( det är därför man blåser när man mäter promille), och om du producerar mjölk utsöndras en del i bröstmjölken. Bara så att du vet att en liten del kommer ut i mjölken. En liten fysiologilektion :)

    kram!

    SvaraRadera
  8. Jag har haft problem, men nu verkar det i alla fall fungera! Var hittar du den där funktionen där man kan svara på kommentarer.. jag hittar inte den..?

    SvaraRadera