lördag 31 december 2011

Bloggåret 2011

Ännu ett år har gått och det har varit det största året i mitt liv, eftersom mitt Lilla hjärta föddes i år! Här kommer en liten sammanfattning av bloggåret 2011:

Januari

Under januari gjorde jag en bloggutmaning. Jag hade också bestämt mig för att byta jobb och funderade mycket på det.

Februari
Vi började februari med en långweekend till Sälen. Den 11 februari slutade jag på mitt jobb och den 14 februari började jag på ett nytt.

Mars

Jag fortsatte jobba på mitt nya jobb, denna månad hade vi bl.a. Nalle Puh-dag. Jag skrev om minnen från Ecuador och vi såg Axis of Awesome.

April
Disco på förskolan, och sjukdagar igen! Den här månaden tog jag också in nyheter till Esperansa. Jag funderade även på om smak har med kön att göra?

Maj
En varm och fin månad, som också betydde mycket allergi för mig. Jag tog en kortare bloggpaus under denna månad och det skedde förändringar på jobbet.

Juni
Jag var lite extra lycklig, och jag skulle snart berätta varför. Vi firade Chatarinas födelsedag och vi hade två underbara semesterveckor på Corfu.

Juli
Den här månaden firade vi vår bröllopsdag, och på samma dag gick jag äntligen ut med den stora nyheten att jag var gravid! Första vecko-inlägget publicerades, och vi hade semester i Stockholms skärgård.

Augusti
Dags för den traditionsenliga kräftskivan, vi köpte barnvagn under augusti och jag hamnade på akuten.

September
Vi fick träffa vår nya barnmorska, och jag gick in i vecka 30! Det blev även en del shopping till bebisen.

Oktober
Den här månaden var vi på lyxig brunch, och den 11 oktober blev jag sjukskriven på 25%. Vi köpte även en ny kamera under oktober.

November
Jag publicerade bilder på graviditeten så här långt, fick brev från Ecuador, och höll i en tävling i samarbete med 4mom. Jag funderade på tryggheten på våra förskolor, och det blev också nedräkning till föräldraledigheten.

December
Jag jobbade min sista dag innan föräldraledigheten. Jag höll i en tävling i samarbete med Esperansa. Och det största av allt hände den här månaden, mitt Lilla hjärta föddes! Jag skrev om att bli mamma här.



Jag vill tacka alla er fina läsare för det här året, och hoppas att ni hänger med på ännu ett roligt bloggår!

4 kommentarer: