onsdag 7 december 2011

Julklappstips för de små

Till alla er som ska köpa julklappar till små barn kommer här ett litet julklappstips! Inne på Naxosdirect finns det massor med fina och prisvärda ljudböcker och musikcd:s till barn! Just nu har de dessutom fraktfritt!

Barnen på min förskola älskar Mamma Mu, och jag kan väl erkänna att jag gillar karaktärerna i Mamma Mu jag också! Mamma Mu Bygger finns här för bara 59 kr.



Jag tycker verkligen om Barbro Lindgrens berättelser! Här har hennes berättelse om Den vilda bebin blivit musiksaga, det finns också andra mysiga barnsånger på den här skivan! Läs mer här.

Mest av allt älskar jag ändå Astrid Lindgrens berättelser. Här finns t.ex. den fantastiska berättelsen om när Emil körde huvudet i soppskålen för bara 39 kr. Här finns också en skiva med Favoritsånger av Astrid Lindgren, även den cd:n för bara 39 kr - perfekt julklapp!

5 kommentarer:

  1. Vilka bra tips! Ska genast kika in där! =)

    SvaraRadera
  2. Riktigt mysiga skivor! :) Måste också ta mig en titt!

    SvaraRadera
  3. sv: Den säljs inte längre men nu finns en vit fin istället :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också Mamma Mu böckerna, de är helt underbara :)
    Kram Åsa

    SvaraRadera