torsdag 8 december 2011

Att skratta åt eländet

För att få tiden att gå den här veckan när jag går och väntar på min bebis har jag försökt boka in så många fika-dejter som möjligt. Idag träffade jag en av mina närmaste vänner nu på kvällen och när hon hade åkt hem kände jag mig mycket gladare!

Jag och E har förmågan att skratta åt allt som är jobbigt. Hon har problem på jobbet, och jag tycker att det är jobbigt med ovissheten nu när jag väntar på vår bebis. Vi tänker och känner ganska lika många gånger, och jag älskar att vi kan dela med oss av det som känns tungt och samtidigt ha så nära till skrattet! Det ger så mycket energi och gör att man mår så mycket bättre!

Tack för ikväll finaste vännen!

En tidning och choklad hade hon med sig till mig också. Mycket uppskattat!

2 kommentarer:

  1. hahhaa Ja, passa på att njuta. Snart blir det andra bullar ;-)

    SvaraRadera
  2. Även om jag gissat på den 12 så hoppas jag att er skatt gör som han/hon "ska" och tittar ut imorrn!!
    Här trodde jag det var dags redan i förrgår, hade jättemycket förvärkar, men de försvann igen o sen har jag inte känt något alls. Typiskt! :)
    Kram!

    SvaraRadera