måndag 12 december 2011

All I want for Christmas...


... is you!

9 kommentarer:

  1. Gulligt! Till jul har du säkert din lilla bebis hos dig! =)

    SvaraRadera
  2. Så fint! Snart snart snart! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att bäbisen är kvar i magen, då gissade jag fel som trodde att den skulle kommit i natt!:)

    SvaraRadera
  4. Hur mår du idag? Inga känningar? Jag har svaga, korta värkar var tionde minut så kanske, kanske är något på g.... Vi får se...
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen. Jag tänker på dig hela tiden! Hold on :)

    Många kramar

    SvaraRadera
  6. Åh den kommer nog snart kika ut till verkliga livet ;) myyysigt! hihi

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Jag som hoppats på att min gissning skulle vara den rätta, hinner du föda barn till imorgon kl 13 tror du? ;)
    Förstår att det börjar bli tungt och drygt nu, man har ju redan väntat så länge på BF och så får man vänta lite till. Men snart så :)

    SvaraRadera