fredag 30 december 2011

Filmtips

Under julledigheten brukar vi alltid titta på mycket filmer. Det har vi gjort i år också, även om det har blivit många pauser för blöjbyten och annat. Den bästa filmen vi har sett de här veckorna är "The Blind Side". Den handlar om en hemlös tonåring som kommer från en trasslig bakgrund, men familjen Touhy tar honom till sitt hem och ger honom det han tidigare saknat. Det är en gripande film och dessutom baserad på en verklig historia om Michael Oher. Om du inte har sett den redan kan jag verkligen rekommendera dig att se den!

3 kommentarer:

  1. Den har jag sett och jag tyckte också att den var jätte bra! =)

    SvaraRadera
  2. Åh den måste jag se, tack för tipset!!

    Passar på att önskar dig ett gott slut på detta året och ett spännande 2012.

    ♥ Må så gott & va rädd om dig! ♥

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Åh, den filmen är en av mina absoliuta favoriter någonsin! Så himla bra =)
    Hoppas ni hade en riktigt fin avslutning på året igår=)

    SvaraRadera