söndag 18 december 2011

Två och ett halvt dygn

Nu är vår lilla prinsessa två och ett halvt dygn. Vi lever verkligen i en bebisbubbla och är med henne hela tiden. Det är inte många stunder jag haft för mig själv sedan hon föddes, och under de få stunder jag har haft har jag passat på att kissa och duscha. Bloggen hinns inte med just nu. Men jag lovar att skriva snart igen och berätta mer om förlossningen och om hur det känns att vara mamma! Kanske kan jag också visa någon bild.

Ta hand om er!

8 kommentarer:

  1. Underbart! Bara njut av den underbara tiden! <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter som att ni har det! Längtar tills jag också lever i en bebisbubbla :)
    Vore roligt att läsa din förlossningsberättelse och att se en bild på er lilla prinsessa!

    SvaraRadera
  3. åååh grattis till er lilla flicka! ♥

    SvaraRadera
  4. Ett stort GRATTIS till er! Förstår att ni njuter :-) Kram!

    SvaraRadera
  5. Bara njut! Datorn hinner du med sedan, nyföddhetstiden går över så snabbt!

    SvaraRadera
  6. vet precis hur det är:) man hinner ingenting när man har en liten bebis

    SvaraRadera
  7. Stor grattis!! Vad skönt att du hann med både bak och julklappar innan så du kan njuta av din lilla bebis nu istället :) kram

    SvaraRadera
  8. Åhhh jag har missat, men vilken underbar nyhet jag får läsa! Grattis till fina lilla bebben och njut av varje sekund. Kram towe.

    SvaraRadera