lördag 1 januari 2011

31 dagar

Det har cirkulerat en del listor i bloggvärlden ett tag, och jag tyckte att det skulle passa perfekt att starta en sådan lista idag, den allra första dagen på året! Under januari kommer jag att blogga om följande:

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Därför bloggar jag
Dag 5 – Den här prylen vill jag inte vara utan
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – En vändpunkt
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Mitt favoritminne
Dag 11 – Vad är kärlek?
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina 3 största intressen
Dag 14 – Min vecka
Dag 15 – Det här upprör mig
Dag 16 – Dagens outfit
Dag 17 – Min favoritplats
Dag 18 – Jag vill lära mig
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina favoritbloggar
Dag 21 – En höjdpunkt
Dag 22 – Dagens
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Mina drömmar
Dag 25 – En första-lista
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Jag saknar
Dag 28 – Mina ambitioner
Dag 29 – Mitt drömresmål
Dag 30 – Mina förhoppningar för 2011
Dag 31 – Det här är jag tacksam för

Häng gärna på du också och gör en sådan här lista! Skriv en kommentar till det här inlägget om du hänger på så jag kan kika in hos dig!

1 kommentar: