lördag 22 januari 2011

Dag 22 - Dagens









Klockan:
14:50
Känner mig: glad
Kläder: Svarta jeans och lila tunika
Hår: Utsläppt och plattat hår
Undran: Hur kommer jag att trivas på mitt nya jobb?
Lyssnar på: Sarah Kelly
Min morgon: Vaknade vid halv nio och åt en god frukost tillsammans med min älskade man och min fina mamma (min minsta lillasyster sov länge, men kom upp lagom till kaffet).
Min dag: Lugn och skön. Jag har umgåtts med min mamma, och tillsammans har vi promenerat, hälsat på mormor och köpt blommor
Nu: Vi har just ätit lunch och snart blir det kaffe och fika
Gillar: att det är helg!
Gillar inte: att jag snart ska lämna de underbara barnen och mina fina kollegor på mitt nuvarande jobb...
Insikt: Att byta arbetsplats tar otroligt mycket mer energi än vad jag hade trott. Jag har tre veckor kvar på mitt gamla jobb, men jag påverkas otroligt mycket av att jag snart ska lämna dem och påbörja något helt nytt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar