söndag 30 januari 2011

Dag 30 – Mina förhoppningar för 2011

Det är verkligen svåra ämnen i den här bloggutmaningen! Jag funderade på vad jag har för förhoppningar för 2011 och insåg att det mestadels gäller jobb. Jag har tagit min lärarexamen, jag stormtrivs i min lägenhet, jag har rest ut som volontär och jag är gift med världens bästa man. Så kring utbildning, kärleken och boendet känner jag mig väldigt nöjd och lycklig.

Som många av er vet ska jag snart sluta på mitt nuvarande jobb och börja på ett nytt. Mina förhoppningar är att jag kommer att trivas på mitt nya jobb, få chansen att utvecklas och lära mig mer. Jag hoppas att jag kommer att känna mig nöjd med mitt byte och lära känna många nya trevliga människor.

Vidare hoppas jag också att Esperansa ska gå framåt. Jag hoppas att jag ska nå ut till fler människor och att fler väljer Esperansa när det är dags att köpa presenter eller något fint till sig själva. Jag hoppas att jag kan fortsätta samarbetet med människorna i Ecuador och få fortsätta göra skillnad för dem.

Vad är dina förhoppningar för 2011?


1 kommentar:

  1. Mina förhoppningar inför 2011 är att livet med 3 barn under 2 år kommer att gå smidigt!
    Och att hösten, när jag troligtvis är hemma men barnen själv kommer funka någorlunda smärtfritt.

    SvaraRadera