torsdag 20 januari 2011

Dag 20 - Mina favoritbloggar

De tre bloggar som jag gillar mest just nu är dessa:


En mammas dagbok
Den här bloggen har jag följt länge, men den är fortfarande en av mina favoriter. Camilla skriver bra, tar fina kort och driver helt enkelt en intressant och varierande blogg!



Linda Griffin
Den här bloggen började jag nyligen följa. Linda är också duktig på att uttrycka sig, och är även hon en duktig fotograf. Den här tjejen är också grymt duktig på att scrappa och det är alltid roligt att se hennes layouter!



Malliga mamman
Förskollärare som jag är, gillar jag ju mamma-bloggar. Den här bloggen har en bra mix mellan mamma-livet och tankar om livet och vardagen. Hon har en härlig självdistans och skriver med mycket humor och värme. Ingen annan blogg som jag följer gör att jag ibland skrattar högt för mig själv - men det gör den här!

3 kommentarer:

  1. Meen vad gullig du är!! Tack för dina fina ord, jag blir alldeles rörd ♥ Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Mallig Mamma hjärta Vanilla. Tack och puss.

    SvaraRadera
  3. TAck tack tack, detta betyder mer än du tror för mig-

    KRAM

    SvaraRadera