söndag 9 januari 2011

Beslutsångest

Just nu lider jag av ångest. På en söndag. Men det är inte vanlig söndagsångest. Det känns egentligen väldigt bra att komma till jobbet imorgon, träffa mina vanliga kollegor igen och jobba med den vanliga barngruppen igen. Nej, den här ångesten har med något helt annat att göra. Det här är en fruktansvärd beslutsångest. Jag funderar och funderar, känner efter, gör listor och har svårt att släppa det. "Tänk på något annat en stund" säger min man till mig, men det är lättare sagt än gjort.

I nästa vecka kan jag berätta vad det handlar om.

3 kommentarer:

  1. Hm, undrar vad det är du funderar på!

    SvaraRadera
  2. Oj, det där lät nästan jobbigt. Mer allvarligt än att ha beslutsångest över vilken färg man ska välja på gardinerna i köket. Vad du än väljer blir det nog det bästa beslutet för dig.

    Ps: Fonten heter Worstveld Sling Extra :)

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Hoppas du vaknar upp imorgon och vet vad du ska välja!

    SvaraRadera