fredag 21 januari 2011

Underbara fredag!

Den här veckan har varit otroligt intensiv. Barnen på förskolan där jag jobbar verkar vara i obalans hela bunten för det har varit bråk och skrik HELA veckan. Jag med mina tusen tankar i huvudet har väl hanterat det mindre bra kan jag erkänna...

Idag har det däremot varit en toppendag! Barnen har varit goa, vi har haft fullt upp som vanligt, men jag har inte känt mig stressad på hela dagen. Underbart!

Att det är fredag gör ju inte saken sämre. Snart ska jag åka och hälsa på min underbara mamma, och sen ska jag vila upp mig ordentligt så jag är fit for fight tills på måndag.

Ha en skön helg mina vänner!

1 kommentar:

  1. Vilken härligt vårlig bild! Känns ju särskilt passande med tanke på vart du skulle! Skönt att du fick en bra dag att avsluta veckan med, och ha en riktigt skön helg du med! Kram

    SvaraRadera