måndag 10 januari 2011

Dagens

Klockan: 19:48
Känner mig: galet trött
Kläder: Svarta byxor och mysig grå tröja
Hår: Utsläppt
Undran: Hur kommer vårterminen att bli?
Lyssnar på: The Fray
Min morgon: Vaknade vid halv åtta men efter ledigheten kändes det som mitt i natten.
Min dag: Omtumlande
Min kväll: Middag med min underbara man
Nu: Ingenting. Jag känner mig fruktansvärt trött och ska lägga mig tidigt efter allt som hänt idag
Gillar: att det är stora förändringar på gång
Gillar inte: att det är stora förändringar på gång
Insikt: Ingenting kan tas för givet. Du kanske tror att du har kontroll på tillvaron, men helt plötsligt kan allt förändras.

2 kommentarer:

  1. Kände också som att det var mitt i natten när jag skulle upp och jobba förra veckan!! Jobbigt när det fortfarande är mörka morgnar. Sen förstår jag att det känns lite dubbelt nu med de förändringar som är på g! Förhoppningsvis kommer det kännas riktigt bra när det nya väl är igång! :-)

    SvaraRadera
  2. Av sin status att döma verkar något bli som du inte tänkt dig...

    Kramar till dig från Västkusten

    SvaraRadera