torsdag 27 januari 2011

Dag 27 - Jag saknar

Vännerna
Jag saknar mina fina vänner. Jag skulle vilja ha tid för dem alla, allra helst träffa dem i lugn och ro, helst en och en, VARJE vecka! Men alla har vi så fullt upp hela tiden. Så mycket på gång. Jag har tid för min man, och för min familj. Men mina vänner saknar jag ibland, och önskar verkligen att vi kunde ses oftare!

Barnen i Ecuador
Jag saknar alla fina barn i Ecuador. Jag skulle vilja åka dit bara över en helg och träffa dem, krama dem och tala om att jag saknar dem! Konstigt att jag förmodligen aldrig kommer att träffa dem igen...

Min arbetsplats
Jag saknar redan alla barn och fina kollegor på min nuvarande arbetsplats, trots att jag inte har slutat än. Jag går där hela dagarna och känner hur mycket jag kommer att sakna allt. Lite tungt...

Sol och värme
Det känns som om jag missade sommaren 2010 helt och hållet, alltså var det snart TVÅ ÅR SEDAN jag upplevde sommaren och jag saknar verkligen sommaren! Jag saknar också den svenska våren, för den fick jag heller inte uppleva förra året. Längtar, längtar, längtar tills snön smälter bort och vi slipper alla tjocka jackor och mössor!

1 kommentar:

  1. Sol och värme är något jag saknar också! Måtte våren komma snart :)

    SvaraRadera