fredag 14 januari 2011

Dag 14 - Min vecka

Det här inlägget gick inte att förbereda eftersom jag inte hade en aning om hur den här veckan skulle bli. Och så här i efterhand har det varit en ovanligt händelserik vecka. Som ni vet har jag grubblat och grubblat på om jag skulle byta jobb eller inte. Den här veckan inleddes nämligen med en jobbintervju och strax därefter (för att vara exakt 45 min) jobberbjudande. Detta har inneburit massor med känslor för min del. Glädje och lycka först, men också ångest och ledsamhet senare. Den här veckan har verkligen varit en berg-och-dalbana. Men jag är glad att jag har kommit fram till ett beslut och nu har jag några veckor på mig att ställa om innan det är dags att ta farväl av mina underbara barn och kollegor på min nuvarande förskola, och starta upp på något helt nytt...

Hoppas att din vecka har varit bra!

1 kommentar:

  1. Inte en vecka som bara rullar på som vanligt.. Förstår att det är skönt att beslutet är taget!

    SvaraRadera