söndag 9 oktober 2011

Brunch

Igår började vi vår lördag med att äta brunch på stan. Det fanns massor att välja på och det var fantastiskt gott! Först hade vi tänkt att gå ett helt gäng till brunchen, men det slutade med att jag och D gick själva och vi hade en jättemysig start på dagen!

Jag började med ett stort glas juice, smörgåsar och ägg.

En tallrik fil med goda nötter i blev det också.

Sedan var det dags för varmrätt. Vi åt omelett, paj, kyckling och äggröra. Det var riktigt gott, men pannkakorna var helt klart godast!

Sedan var det dags för kaffe och efterrätt. Jag kunde inte bestämma mig så jag valde både morotskaka...

och en smarrig kladdkaka!

3 kommentarer:

  1. WOW vad smarrigt det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt, det är ju så gott och mysigt att sitta länge och äta frukost eller brunch.

    Tack för din kommentar när jag skrev om bröstcancer!!!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. God middag..Här var det massa gott.Hoppas att allt är bra med dig och bebisen i magne..kram kram

    SvaraRadera