lördag 29 oktober 2011

Hektisk lördag

Jag vaknade idag med tusen saker jag ville göra. Vi började med att åka till ICA för att storhandla. Och då menar jag inte veckohandla, utan verkligen STOR-handla! Vi köpte precis allt man kan tänkas behöva och på slutet orkade jag inte ens skjuta på den stora och överfulla vagnen längre (tur att min man var med!). Sedan åkte vi hem och påbörjade projekt-få-in-all-mat-i-skåpen. Därefter slängde vi i oss lite lunch och drog upp på stan. Tusen små saker skulle fixas! Nytt smink inhandlades, nya skor, present till nyfödd liten flicka, bomullsmössor till vår lilla bebis, kofta till mig, gardiner till hemmet och en hel del annat.

MEN jag glömmer bort att jag är höggravid. Att jag får galet ont i fogarna av en sådan här dag. Att det är alldeles för tungt och att jag blir alldeles för trött av sådana här dagar...

Snart kommer min älskade bror hit och ska äta middag med oss, men jag bad honom faktiskt att ta med hämtmat. Någon måtta får det vara!

Hoppas att ni får en underbar lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Det gjorde du helt rätt i gumman! Försök att ta det lite lugnt, du ska ju orka med när bebis kommer sen oxå. Hoppas ni får en mysig kväll. KRAM!

    SvaraRadera
  2. haha visst glömmer man av att man är höggravid ? det gjorde jag också och hade praktik på en förskola tills 2 dagar innan BF :) haha. Kramar !

    SvaraRadera