måndag 3 oktober 2011

Jobb, jobb och jobb

Jag har bara nio veckor kvar på jobbet innan jag går på föräldraledighet, men just nu känns den perioden helt otroligt lång! Jag jobbar fortfarande heltid och det är ett högt tempo på förskolan där jag arbetar. Det börjar helt klart bli tungt med magen, och jag blir mycket tröttare än vanligt!

Idag arbetade jag halva dagen i barngrupp för att sedan gå på föreläsning hela eftermiddagen. När jag kom hem satte jag igång och lagade mat, (jag är enormt sugen på lagad mat numera, vår lilla bebis (eller jag???) växer nog mycket nu!) men direkt efter maten var det dags att jobba igen. Jag har ett möte imorgon med föräldrar och specialpedagog som jag måste förbereda, dessutom är det föräldramöte imorgon kväll vilket jag också måste förbereda mig inför.

De tre sista dagarna den här veckan ska i alla fall bli lite lugnare, så jag får vila upp mig då!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Efter mycket strulande är nu min blogg www.frurosmer.wordpress.com lägg gärna till mig på rätt adress på Bloglovin! Kram

    SvaraRadera
  2. Bara du lyssnar på kroppen och tar det lugnt.
    Gå ner i tid om du kan om det blir tungt, det är ingen som tackar dig för att du jobbar för mycket.

    Kram!

    SvaraRadera