tisdag 18 oktober 2011

Regnig dag

Vilket ruskväder vi har idag! Himlen har varit mörk hela dagen och det har bara öst ner sedan tidigt imorse. Vi har såklart varit ute med barnen ändå, de älskar ju att hoppa i vattenpölar, leka med geggamoja och gräva i den blöta sandlådan. Jag däremot älskar det inte riktigt lika mycket, men vi var ute en och en halv timme ändå. Sedan gick vi in och satte på en film för barnen - riktigt mysigt faktiskt! Ända tills det var dags för mig att åka hem, då var det bara att dra på sig regnkläderna igen och cykla hem genom ösregnet. Ont, ont, ont har jag idag också så nu blir det en lugn eftermiddag/kväll för min del!

1 kommentar:

  1. Här har det också regnat HELA dagen, så jäkla tråkigt! Ellen hade säkert gärna hoppat runt i vattenpölarna, men jag var mindre sugen ;)

    hoppas det onda har gått bort!!! kramar

    SvaraRadera