fredag 21 oktober 2011

Fredag!

Härligt med fredag! Första veckan med 25% sjukskrivning är avklarad och det har varit stor skillnad mot tidigare veckor. Jag har fått mycket mer tid till att vila och det behövs verkligen så här i slutet av graviditeten! Mitt jobb som förskollärare är otroligt intensivt (och såklart väldigt givande) och kräver dessutom att jag är väldigt rörlig. Med lite färre timmar i barngrupp känner jag att jag orkar engagera mig fullt ut igen och foglossningen blir inte riktigt lika illa.

Helgen inleddes med en mysig fika hos grannen och imorgon är det dags för gravidfotografering!

Ha en underbar helg alla fina läsare!

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Vad skönt att du märker skillnad när du inte jobbar lika mycket. Hoppas det går bra på fotograferingan idag. Kram

    SvaraRadera