söndag 30 oktober 2011

Barnvagnen på service!

När vi valde att köpa begagnad barnvagn så köpte vi av en familj som vi kände till, därför är jag inte ett dugg orolig för att de har lurat oss på något sätt. Men barnvagnen är ändå några år gammal så idag åkte vi iväg med vagnen till närmaste Baby Proffsen för att lämna in den på service! De kollar igenom att allt är som det ska och talar om ifall någon del behöver bytas ut. Det känns riktigt skönt att få det gjort!

Men vad skumt det var att köra vagnen över gårdsplanen idag. Vi har ju ingen bebis än, så det kändes lite konstigt att gå och skjuta en barnvagn framför sig!

8 kommentarer:

  1. Jag och min sambo har varit och kollat på vagn idag och jag blev helt förälskad i den vagnen! Hoppas att ni blir nöjda :) Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Hoppas vagnen gick igenom utan anmärkning :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va smart att man kan göra så, skönt att ha allt sånt fixat innan den lille/lilla kommer! ha nu en bra början på veckan fina du! kram

    SvaraRadera
  4. Bra med service,
    vagnen ser jätetfin ut :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men snart har ni en bebis att ha i vagnen, inte lång tid kvar nu.. åhhh så spännande!! =)

    massa kramar

    SvaraRadera
  6. Vad bra att man kan lämna in barnvagnen på service, det hade jag inte en aning om. Det är ju mycket billigare att köpa en begagnad vagn!

    SvaraRadera
  7. sv: åååh tjusig! =)
    Haha känner igen känslan när vi rullade vagnen genom promenaden på väg hem från babyproffsen..
    Kul att du hittat in hos mig!
    När har ni BF?
    Såg belderna på den mysiga magen, kulan är här men den är inte så stor än som jag trodde.. :)

    SvaraRadera