onsdag 12 oktober 2011

Godmorgon!

Onsdag morgon och solen strålar utanför fönstret. Jag kan inte fatta att jag numera jobbar 75 %, det känns så underbart att ge kroppen tillfälle att vila de här sista veckorna istället för att ta ut mig på jobbet. Jag hoppas att foglossningen inte blir värre så jag kan jobba så här fram till 2 december!

Idag ska jag till barnmorskan igen. Som vanligt har jag hunnit samla på mig tusen frågor, så det blir skönt att komma dit! Dessutom är det ju alltid mysigt att höra bebisens hjärtslag!

Ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin dag gumman! Lycka till hos bm! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra för dig ! Foglossning skulle man inte ens önska sin värsta fiende ..
    Det blir två flugor i en smäll , promenad och gymmet :)

    SvaraRadera
  3. God eftermiddag söta..så fin bild..Hoppas att allt är bra med och du får en fin höst onsdag.kram kram

    SvaraRadera
  4. Vid intressant att du har många frågor till din BM. Jag minns knappt att jag hade några frågor. (Fast det kanske jag borde haft men jag kom aldrig på något att fråga henne.)

    SvaraRadera
  5. Det är bra med ett frågorförråd... hoppas du får sbar på dina frågor! :)

    SvaraRadera