måndag 24 oktober 2011

Höstpyssel på förskolan



5 kommentarer:

  1. vilka underbara träd :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)
    Så kolla gärna in min blogg:)
    Ps.Glöm inte att anmäla dig till min veckans blogg tävling och ha chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:)

    SvaraRadera
  3. Men vad fint, Jag jobbar själv på en förskola och detta kommer jag absolut ta med mig. hur gammla är barnen som har gjort dessa? och har du lust att skriva en liten enkel genomgång hur man gör? :)

    Tack på förhand. :)

    Läste att bebisen håller dig vaken om nätterna, jag har ju några veckor kvar men kan också vakna på nätterna att de lilla livet rör på sig.

    Kram

    SvaraRadera
  4. så fina och vilken bra idé på pyssel

    SvaraRadera