onsdag 19 oktober 2011

Regnig dag igen

Regnovädret fortsätter och idag när vi var i skogen med barnen så fullkomligt öste regnet ner! Vi gick till en liten träbro i skogen och spelade Bockarna bruse-teater. Det var nästan skrattretande när vi försökte överrösta regnet med vår sång. Ganska snart blev barnen blöta och kalla, så vi gick från skogen lite tidigare och tog en extra lång promenad hem för att få upp värmen igen.

Nu är jag bara hemma en kort sväng för att äta lite, sedan ska jag tillbaka till jobbet för mina kollegor hade nämligen den genialiska idén att ha grillkväll idag! Vi får väl se om det går att tända någon grill...

Ha en bra eftermiddag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Ja, jösses vad det regnar nuförtiden! Men i vårt yrke är det bara att klä på sig och gå ut ändå. =) Barnen tycker ju att det är roligt och bara man är bra klädd så är det ju lugnt.

    Hoppas du får mer ork nu när du är sjuksriven 25%! Frågade förut om havandeskap - men minns inte i vilket inlägg så jag vet inte om du har svarat på det.. Har du sökt, har du fått?
    Kramisar!

    SvaraRadera