torsdag 27 oktober 2011

Dagens









Klockan:
19:13
Känner mig: trött
Kläder: svarta byxor och en grå mamma-topp
Hår: Utsläppt
Lyssnar på: U2
Undran: Vem kommer att ersätta mig på jobbet när jag blir föräldraledig?
Min morgon: Ganska tidig, och det är alltid jobbigt att ta sig iväg till jobbet när det är mörkt, men när jag väl kom till jobbet så verkade det som om alla barn hade tagit sovmorgon. Jag och en liten femåring var ensamma i en halvtimme innan de andra barnen trillade in.
Min dag: Bra! Vi var i skogen på förmiddagen med barnen och hade en mysig skogsutflykt trots grå-trisst väder! Efter jobbet åkte jag till MVC - berättar mer om det senare.
Min kväll: Pannkaks-kväll!
Nu: Min yngsta syster kommer snart hit och ska sova hos oss.
Gillar: att att jag bara har fem veckor kvar på jobbet.
Gillar inte: att min ersättare på jobbet inte är klar än.
Insikt: Att gå ner i tid så här i åttonde månaden har varit oerhört mycket värt! Jag har inte lika mycket ont av foglossningen och jag får också tid till att vila vilket jag verkligen borde se till att göra mer nu med snart bara sex veckor kvar till datum!


1 kommentar:

  1. Hej gumman! Vilken mysig lista. Hoppas du får en mysig fredag. KRAM!

    SvaraRadera