lördag 18 september 2010

1 dag kvar...

Efter en hektisk vecka sitter jag nu uppkrupen i soffan medan regnet strilar utanför fönstret denna lördagsmorgon. Jag är sjuk så alla planer är inställda. Jag ska bara ta det lugnt idag. Helt plötsligt har jag all tid i världen att blogga och med bara en dag kvar till valet vet jag inte var jag ska börja. Det finns så mycket jag vill skriva om, men det första inlägget idag blir ett bloggtips:

Jag skulle vilja rekommendera er en blogg där en ung tjej skriver om det otroligt tragiska som hänt hennes mamma. I vanliga fall har den här tjejen ca 20 besökare om dagen, men hittills har över 70 000 personer läst inlägget om hennes sjuka mamma och hon har fått över 2000 kommentarer. Det här är en historia som berör och som jag absolut rekommenderar dig att ta del av: "Sveket"

Läs också aftonbladets artikel om Emelies sjuka mamman här.

Fotot är taget av Jerker Ivarsson, aftonbladet.se

1 kommentar:

  1. Oj, vilken historia! det är ju helt fruktansvärt att människor kan bli behandlade så i Sverige! Hoppas verkligen att hon får den hjälp hon behöver!

    SvaraRadera