söndag 5 september 2010

Min helg i bilder

Vi gick upp tidigt på lördagen och började rensa förrådet. Snart var det grejer i en enda röra. Men efter fem-sex timmar var vi klara och kunde lasta bilen full med gamla saker som vi körde till loppis. Skönt att få det gjort!

Kräftskiva på kvällen. Massor med god mat!

På söndagen gick vi återigen upp tidigt och satte igång med att städa balkong och loftgång. Därefter satte jag igång med maskeringstejp och sedan tog vi fram penslar och började lasera balkongräcket.

När räcket var klart var det dags för golven. De skulle skuras och sedan rollas med olja.

Efter allt utejobb slängde vi i oss lite lunch och sedan åkte jag till min fina vän för en kopp te...

...och god blåbärspaj. Vi var lika trötta båda två så det blev en smått förvirrad men mysig pratstund.

När vi hade fikat klart var jag förbi av trötthet, men åkte ändå och storhandlade...

Jag köpte eventuellt en del choklad...

Hemma igen. Jag och D avslutade helgen med gudomligt god sushi.

Ha en bra kväll allihop!

4 kommentarer:

  1. Vi verkar ligga i samma fas du och jag. Sjuka samtidigt och otroligt effektiva samma helg. Hoppas att din vecka blir bra, min är så fullspeckad att jag skulle behöva semester veckan därpå :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ser ut som det varit en bra helg! Jag menar både kräftor OCH blåbärspaj! mumms ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken GOD helg du har haft, aldrig fel ;P

    SvaraRadera