torsdag 23 februari 2012

En liten prinsessa

I natt föddes Daniels och Victorias lilla dotter. En liten prinsessa. Det är alltid underbart när ett barn föds, och jag är så glad att allt verkar ha gått bra! Men samtidigt tycker jag synd om Daniel och Victoria. Vad jobbigt med all den här uppståndelsen när de precis har blivit föräldrar! Tänk att Daniel var tvungen att hålla presskonferens tidigt i morse bara några timmar efter att hans dotter hade kommit till världen.

Jag vet inte hur ni kände er, men jag hade inte velat tala med pressen två timmar efter min förlossning. Jag hade inte velat att min man gjorde det heller, för jag tror inte att många vettiga meningar hade kommit ut ur hans mun just då. Vi var förbi av trötthet, uppslukade av vår lilla dotter, överlyckliga, förvirrade, omtumlade och definitivt inte i form för presskonferans...

Ett riktigt stort grattis till Victoria och Daniel! Hoppas att ni får lite lugn och ro, och får chansen att landa i det stora som har hänt!


2 kommentarer:

  1. Usch ja det måste verkligen vara tufft att vara offentlig i sådana sammanhang! Jag är glad att jag inte är kändis i alla fall :) kram

    SvaraRadera
  2. sv: Hon har lite småfeber just nu, ganska gnällig men det går vägen. Det går ju över snart. Hoppas det går bra när det är lilla hjärtats tur!

    SvaraRadera