måndag 6 februari 2012

Nya bebiskläder

Lilla hjärtat behövde en hel del nya kläder. Jag letade bl.a. efter ytterkläder och omlott-bodys till henne. Det är konstigt att bara Newbie har fina omlott-kläder tycker jag, det är ju så praktiskt med omlott när de är små! Som tur är så älskar jag märket Newbie, så jag är nöjd med inköpen ändå. Här är det jag köpte i helgen:

Vit body och rosarandiga byxor från Newbie.

Grårandig pyjamas från H&M.

Body och byxor från Newbie.

Grårandig body från Newbie.

Och det viktigaste av allt - nya ytterkläder! Vindfleeceoverall och mössa från Polarn O. Pyret, vantar från H&M.

14 kommentarer:

  1. Bara massa fina kläder! Varför tycker du det är bätre med omlottbodys? Är nyfiken för jag får snart min lilla tjej och behöver alla tips man kan få :)

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint! Nwebies kläder är verkligen ljuvliga till de små liven!

    sv: Colins kolik blev bättre strax innan han var 3 månader. Jag hoppas er lilla docka snart blir av med sin kolik :(

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Ååå så mycket fint lilltjejen han fårr :-)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig, men har för mig att även Åhléns i alla fall tidigare haft en del fint omlott i små storlekar. Vi har massvis med Newbie, men tack och lov har vi en hel del kvar sen Lilla A kom till världen.
    Jättefina saker ni handlat, det är ju alltid kul med lite påfyllning i lådorna! :)

    SvaraRadera
  5. åh helt underbart! Älskar brallorna från newbie, de randiga. Har inte sett dom förut!

    sv: Koftan kommer från Cubus, sååå fin!

    SvaraRadera
  6. Vilka söta bebiskläder! :)

    svar: Jadå, jag har haft en riktigt bra start på veckan. Haft grupparbete i skolan, och det var riktigt trevligt.

    SvaraRadera
  7. Sv: Tack så mycket! Det var fantastiskt härligt! Fina babykläder du hittat!

    SvaraRadera
  8. Aha då förstår jag! Har aldrig tänkt på det innan :)

    SvaraRadera
  9. newbie kläderna kan jag sakna. för precis som du skriver är dom sååå fina!

    SvaraRadera
  10. Håller med dig, Newbie är de absolut finaste barnkläderna av de stora kedjorna!
    Ha en riktigt härlig dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. God eftermiddag söta..Här var det många fina kläder till sötnosen..Ha en fin eftermiddag.kram kram

    SvaraRadera
  12. Vilka superfina nya kläder till lilltjejen! Newbie har dom absolut finaste barnkläderna och till bäst pris!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Åh Newbies kläder är ju så fina! :)

    SvaraRadera
  14. Newbie har ju så gudomligt fina kläder,synd att dom inte gör i lite större storlekar

    SvaraRadera