onsdag 22 februari 2012

Underbara onsdag!

I min nya tillvaro som mamma och mammaledig har onsdagar blivit bästa dagen i veckan. Ja, bortsett från helgen såklart. Onsdagar är nämligen de dagar då min man arbetar hemifrån. Han har alltid mycket att göra, (han är egen företagare) men det är ändå skönt att han finns här. Och han måste ju såklart ta lite lunchrast, (och fikarasten är ett måste när han jobbar hemma!) då hinner vi umgås. Och prata. Tänk vad mycket värt det är numera att sitta ner en liten stund mitt emot varandra och verkligen prata. Jag har Lilla hjärtat största delen av dagen och kvällen såklart. Men det är ändå så lyxigt att då och då under dagen lämna över henne en stund till D, och han tycker att det är lika lyxigt att få lite bebisgos mitt under arbetsdagen!

Onsdagar är bäst helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för listan om BB-väskan! I morgon ska jag packa och den kommer vara till så stor hjälp, stort tack fina du!
    KRAM ♥

    SvaraRadera