lördag 4 februari 2012

Underbara lördag!

Det här är nästan för bra för att vara sant! Till att börja med hade vi bästa natten någonsin i natt. Visserligen ville Lilla hjärtat gå upp redan vid 7.30, men vad gör väl det när man totalt fått sova nästan sju timmar?

Efter lite blöjbyte och amning somnade hon sedan i babysittern så att jag och D kunde äta vår första gemensamma frukost sedan hon föddes. Det var otroligt mycket värt!

Just nu har vi femton minus, lite snö på backen och strålande sol ute. Alldeles strax ska vi bege oss upp på stan för lite shopping.


Ha en underbar lördag mina vänner!

4 kommentarer:

  1. Låter som en helt underbar natt! Och sovmorgon skulle jag kalla det där!!
    Här blev det typ 4 timmar... Tur att jag hade bokat massage så att jag kunde sova lite där ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var riktigt lyxigt! 4 timmar är inte mycket... jag minns tillbaka till de första veckorna när hon var nyfödd och vi sov 2-3 timmar per natt. Fattar inte hur vi orkade! :-) Mysigt med massage! :-)

      Radera
  2. Vilken fin vinterbild :) Hoppas du hittade lite på stan sen :) Kram

    SvaraRadera