tisdag 14 februari 2012

Nytt till Lilla hjärtat

Snart blir Lilla hjärtat två månader, och hon är inte riktigt i behov av "dregglisar" än, men när jag hittade några söta hos Brands for Kids så kunde jag bara inte låta bli! Och när jag fick hem dem i fredags var de ännu finare i verkligheten! Nu hoppas jag nästan att hon ska börja dreggla mer så vi får använda de här fina dregglisarna! Jag klickade också hem en napp-hållare från Elodie Details i svart med vita prickar, om vår lilla älskling nu skulle få för sig att börja använda nappen lite mer framöver!

11 kommentarer:

  1. Man kan använda dreglisarna som accessoarer. Jag har dem ibland på min lilla även om hon inte dreglar så mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart! Det får vi genast börja med! :-)

      Radera
  2. Johanna sa grejen, använd dem som accessoarer, det är alltid fint med något extra som sticker ut lite :D

    SvaraRadera
  3. Fina dregglisar :-) Speciellt den rosa med fåglar på, från Elodie Details. Den har min dotter,Lowa.
    Ha De!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är fint med mycket färg! :-)

      Radera
  4. Haha, och jag längtar efter att Stina ska sluta! Efter ett år av kräks så ser jag fram emot att få klä henne i kläder UTAN en dreglis :-) men visst är de fina! Har den prickiga och 20 till...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att man blir trött på det efter ett tag! ;-)

      Radera
  5. God förmiddag söta..Du kan ha dem nu fast hon inte dreglar så mycket..Söt att ha till en fin klänning..Ha en fin onsdag.kram

    SvaraRadera
  6. Tack snälla:)
    Hoppas du hade en mysig dag i kärlekens tecken!

    Vilka fina nya saker till lilla prinsessan, Kram

    SvaraRadera