måndag 13 februari 2012

Måndag morgon

Då var det återigen ny vecka. Vi har haft en underbar helg och Lilla hjärtat har inte alls skrikit så mycket som hon gjorde förra veckan. Vi är glada för alla framsteg och gläder oss för varje dag som är bättre! I helgen har vi träffat mina föräldrar, min syster och även hunnit med att hälsa på Lilla hjärtats gammelfarmor och gammelfarfar. Dessutom har vi hunnit med en städning och en härligt vintrig långpromenad!

Vi inleder veckan med en lugn måndag, men sedan har vi bokat för alla dagar resten av veckan. Vi håller tummarna för att det blir en bra vecka!

Det här är ett foto från förra vintern, riktigt så mycket snö har vi inte i år!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du är modig som vågar boka in så mycket aktiviteter. Första året gick jag nästan ingenstans.

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! Jag trivs ju med att ha saker att göra, men det är verkligen klurigt nu när jag aldrig vet om M kommer att skrika...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är bra att ni kommer ut och inte stänger in er. Man behöver träffa folk och hitta på roliga saker. Skulle lillskruttan ha en dålig dag kan man ju alltid avboka. Men jag hoppas såklart att ni har en toppenvecka framför er! :)
    Kram

    SvaraRadera