fredag 10 februari 2012

Helg!

Vi har haft en riktig skrik-vecka den här veckan, så jag välkomnar helgen lite extra! Måndag till torsdag var de jobbigaste dagarna på väldigt länge, men som tur var kunde D jobba hemma under torsdagen så vi kunde hjälpas åt för då var jag riktigt trött. Igår var en bättre dag igen och det verkar som om det har lugnat sig lite i Lilla hjärtats mage. Vi håller tummarna för att det blir lite bättre nu!

Den här helgen ska vi träffa mina föräldrar och min yngsta lillasyster. I övrigt har vi inga planer, utan vi ska ta det lugnt och bara mysa tillsammans hela familjen!



Vad gör ni den här helgen?

7 kommentarer:

  1. Vi har kalas den här helgen! Min yngsta fyller år så det är tårta, ballonger och massor med paket! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här har det också varit en riktigt skrikvecka, har inte orkat blogga ett dugg. Men nu är det lugnare som tur är och jag ska försöka ta igen lite sömn.
    Idag har vi städat, bläh. Imorrn ska vi ha roligare dock, först ska dottern börja på dans o lek o sen ska vi ut o äta för att fira min syster. Härligt!
    Hoppas att helgen blir riktigt bra för er!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jobbigt att han också fortsätter skrika! Hoppas att det blir bättre för honom snart! Kram

      Radera
  3. oj vad jobbigt med kolik:/ kan inte ens tänka mig in hur jobbigt det måste vara.. jo jag hinner för det mesta med det jag vill hinna med eftersom lillan fortfarande mest sover och sen har jag en karl hemma också... Ta hand om dig..kramar

    SvaraRadera
  4. Tack fina goa för min vinst! ;) Har gjort två inlägg om mina fina kuddfodral jag valt :)


    http://familjen-bus.com/2012/february/sovtex-vinst.html#comment^^


    kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du blev glad för din vinst! :-)

      Radera