måndag 6 februari 2012

Måndag morgon

Trots mycket som blev inställt har vi haft en fantastiskt bra helg. Och inte gör det så mycket att det nu är måndag heller, för jag är ju mammaledig och ser fram emot veckan också! Visst är det tråkigt att min älskade man inte är hemma, det är ju alltid bäst när vi är tillsammans hela familjen, men jag tror att jag och Lilla hjärtat kommer att få en bra vecka!

I natt hade vi en riktigt crappig natt. Lilla hjärtat har varit ledsen och orolig, magen som har krånglat igen. Men som tur är hade vi inte bokat in något idag så M ska få ta igen nattsömnen. Jag hoppas verkligen att hon kan sova bra i bärselen nu idag, för då blir ju min dag lite lugnare också och det kan behövas med så få timmars sömn i kroppen!

Vad kul att så många är med och tävlar om en personlig almanacka! Jag hade som sagt en förra året och var otroligt nöjd med den, så passa på att tävla HÄR ni som har missat tävlingen!

Ha en riktigt bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar