söndag 21 november 2010

Dagens i-landsproblem

Igår kväll var jag på släktkalas. Fyrarättersmiddag, mingel och kallprat med D:s alla släktingar. Det var mysigt att träffa D:s familj. Kul att få klä upp sig. På det stora hela var det en trevlig kväll. MEN mot slutet av kvällen när jag var trött på att konversera, och bara ville hem och sova, hamnade jag vid ett bord med två mycket pratglada herrar. Jag gjorde flera försök att resa mig upp och tacka för kvällen, men trots att de såg mina försök pratade de på om än det ena, än de andra. De måste ju ha märkt att jag var totalt ointresserad, men nejdå, de bara pratade på och pratade på. Jag höll på att bli tokig!

Know when to stop people!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag håller med! Tänk om folk kunde känna av när det är nog...

    SvaraRadera