torsdag 4 november 2010

Dagens

Klockan: 16:54
Känner mig: ganska väl till mods måste jag säga
Kläder: Svarta jeans och mörk tröja från MQ
Hår: Utsläppt
Undran: Varför träna när man kan vara hemma och äta kladdkaka istället?
Lyssnar på: Coldplay
Min morgon: Riktigt tidig, var på jobbet 6.15 och blev skrämd från vettet av en förälder som överraskade mig på den mörka och folktomma parkeringen...
Min dag: bra arbetsdag, guld med tidig eftermiddag och promenad innan det blev mörkt
Min kväll: jobba, jobba, jobba
Nu: Fortsätter att jobba med företaget, men kanske blir det ett bad senare?
Gillar: att jag snart kan presentera mitt nya företag för er!
Gillar inte: att allting alltid tar så låååång tid! Jag vill bara vara igång med företaget!
Insikt: närhet är oerhört viktigt, alla människor behöver det, inte minst små barn! Men det finns tydligen föräldrar som inte ger sina barn närhet och det gör ont i hjärtat att se det!

4 kommentarer:

  1. Vad hemskt med föräldrar som inte ger sina barn närhet! Usch...

    SvaraRadera
  2. Jag förstår mig inte på folk som skaffar barn och sen inte ger dem den närhet och kärlek de behöver. Jag kan inte få nog av att ösa kärlek över mina.

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Spännande...väntar med spänning...oj va många spänningsord det blev på denna korta inlägg..

    KJam

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Kul att du gillade mina alster...blir lite fix i helgen så lite nytt kommer in nästa vecka :)

    Välkommen åter!
    Kristina.

    SvaraRadera