måndag 15 november 2010

Nu lägger jag ner...

För det mesta brukar jag komma igång bra med träningen på hösten. Det är alltid en tröskel att komma igång, men sedan brukar det gå bra! Jag brukar träna en-tre gånger per vecka och jag brukar må väldigt bra av det! Sedan blir det alltid någon paus när monsterförkylningarna sätter in, men sen brukar jag köra ett tag till innan det blir jul.

Men inte i år.

Jag köpte ett svindyrt träningskort (jag är ju inte student längre) och tränade några gånger i början på hösten. Men den här hösten har förkylningarna avlöst varandra och jag har inte hittat någon motivation alls till att träna. Varenda vecka tänker jag att "den HÄR veckan ska jag minsann ta mig i väg", men det blir aldrig av. Så nu har jag bestämt mig. Jag tänker sluta våndas, och sluta må dåligt över att jag inte tränar!

Jag lägger ner träningen för i år. Sedan får det bli nya tag 2011. Nu ska jag mysa med en stor kopp te, tända ljus och lite bra serier på tv.

Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

  1. Här är det likadant.
    Ena förkylningen avlöser den andra & så är det det hela med att få tiden att räcka till.
    Lägger också ner det & tar nya tag till våren.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Helt rätt tycker jag! Mys är också viktigt!

    SvaraRadera