måndag 1 november 2010

Rivstart på veckan

Idag har jag varit på föreläsningar. Jag har lyssnat till inte mindre än fem olika föreläsare, det har nog inte hänt sedan jag pluggade på lärarprogrammet och även på den tiden var det ovanligt med så många föreläsningar på samma dag! Det var ovant att sitta så mycket still under en dag, jag är ju van att röra mig mycket då jag jobbar med små barn, men det är kul med lite omväxling!

När jag cyklade hem var det alldeles kolsvart ute. Usch, jag tycker verkligen inte om mörkret! När jag kom hem var det ingen hemma. Min man är inne i en riktigt intensiv jobb-period och har varit borta hela kvällen. Så jag fortsatte att jobba jag med, utvecklingssamtal skulle planeras och kanske slängde jag också in ett litet samtal till utlandet, och kanske hade det något med nya företaget att göra...

Rivstart på veckan har jag verkligen haft. Hoppas att din måndag har varit bra!

6 kommentarer:

  1. Vad var det för föreläsningar?

    SvaraRadera
  2. Mira: Massa olika, om de nya läroplanerna, nya skollagen, barns samspel, dokumentation och en om det nya lärarprogrammet! :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad många föreläsningar! Hoppas att det var bra. Min måndag har varit bra, hade halvdag så det var en lite skönare start på min vecka! :-)

    SvaraRadera
  4. Mycket att hålla reda på nu då;-) Ja nu kommer verkligen mörkret tidigt, både på gott o ont...
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Hoppas föreläsningarna var givande så att du nu sitter på en massa ny kunskap.

    SvaraRadera
  6. Åh, lät som jättebra föreläsningar! =) Kramis!

    SvaraRadera