söndag 21 november 2010

Söndagsångest...

Idag har jag varit på stan och shoppat igen. Denna gång tillsammans med minsta lillasystern, hon behövde i princip allt så det har varit en intensiv dag! Men det var mysigt att tillbringa tid tillsammans med finaste, finaste L!

Åh, jag vill verkligen inte att helgen ska ta slut! Jag trivs på jobbet och så, men det är mycket mysigare att ha helg! Jag ska försöka skjuta undan söndagsångesten och ha en riktigt mysig kväll nu!

Förresten kan jag berätta redan nu att den allra första tävlingen på By Vanilla-bloggen presenteras imorgon kväll! Håll utkik då!

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket för hjälpen!!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt det låter med shopping med syster. Önskar att jag hade haft en storasyster att shoppa med när jag var yngre.

    SvaraRadera
  3. Söndagsångesten möter vi alla. Konstigt nog så lär man sej inte att uppskatta dagarna istället, utan ångesten kommer varje gång. Man tycker ju att man borde vänja sej.

    SvaraRadera