söndag 14 november 2010

Min helg i bilder

Fredagen började med en mysig fika hemma hos våra fina vänner.

På kvällen blev det Idol, god mat och mys med D.

På lördagen blev det shopping för hela slanten. D köpte vinterjacka och vinterkängor medan jag köpte en tröja och dessutom hittade jag årets julklänning! (Bild kommer senare)

Som ni vet blev det köttfärspaj, vin och "The Holiday" på lördagskvällen.

Söndagen blev en fixardag. Jag bakade kokoskakor och städade köksskåp!

Helgen avslutades med ett besök hos D:s föräldrar för att fira hans pappa.


Vad har du gjort i helgen?

4 kommentarer:

  1. Vi har ätit gott (till och med pulvrande jag har unnat mig mat både lördag och söndag), sett favoritprogrammet "Så mycket bättre", haft kompisar på besök, bakat, firat fars dag både här hemma och hemma hos mina föräldrar, gosat med lillgrodan osv osv.

    Åh vilken fin tröja, vart hittade du den?
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jätte fin tunika/tröja!
    Vad kommer den ifrån?
    Här har det varit en mycket lugn helg & även lite farsdags firande:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin tröja!

    I lördags var vi hemma och röjde och igår firade vi fars dag med fika på Sveas och shoppingtur på stan. Mysigt att vara tillsammans med familjen.

    SvaraRadera
  4. Tröjan hittade jag på Esprit! :-)

    Mira: Låter som en riktigt bra helg! :-)

    Maria: Skönt med lugn helg, det behöver man ibland! :-)

    Johanna: Mmm, Sveas låter gott! :-)

    SvaraRadera