onsdag 10 november 2010

Tack!


Jag vill börja med att tacka för era fina kommentarer och lyckönskningar i samband med min release av Esperansa! Det känns så roligt att ni är så många som bryr er, peppar mig och verkar gilla idén!

Det har varit bråda dagar sedan releasen. Jag ska väl erkänna att jag har haft en del att göra innan själva releasen också, men sedan jag gick "live" med mitt nya företag har jag haft svårt att tänka på annat! Det snurrar i huvudet av idéer, tankar och saker som måste göras! Men det är också OTROLIGT roligt!

9 kommentarer:

  1. så lite så :)
    hehe, ja, eller hur ser det gott ut ;)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du fick mycket respons! :-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Men det är ju en sån himla bra idé! JAg har mailat dig om en liten reklamtext, förstår att du inte haft tid att svara!

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack så jättemycket för dina ord om mina bilder, kul att du gillade dem :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jaaa gör det! kommer han gilla den tror du? :D

    SvaraRadera
  6. Underbart att få hålla på med något man tycker är riktigt roligt! :) Kram

    SvaraRadera
  7. Underbar idé verkligen! Otroligt fina smycken!

    SvaraRadera
  8. TACK själv för en supersnabb leverans! Älskar smycket(det andra var en julklapp):-) Båda är jättefina och det handskrivna brevet gjorde verkligen pricket över i:et! Hoppas du får in massa beställningar. Jag har skrivit ett inlägg och gjort mer reklam, dyker upp vid fyra.

    STOR KRAM!

    SvaraRadera