lördag 6 november 2010

Lördagmorgon

Vilken underbar dag hörrni! Jag började min lördag med en skön sovmorgon och när jag sedan klev upp såg jag frost på träden, strålande sol och blå himmel utanför fönstret. Underbart!

Vi hade inte planerat den här helgen alls, min man och jag. Men eftersom jag inte pratar med min mamma i telefon varje dag (som de flesta av er verkar göra!) så kände jag att jag får kompensera det med ett besök hos min älskade familj! Vi ska snart packa ihop oss, sätta oss i bilen och dra iväg till mina föräldrar.

Ha en riktigt skön lördag!


2 kommentarer:

  1. Jag önskar jag också kunde packa väskan och bara åka en sväng till mamsi :-) Men morgonens samtal är redan avklarat;-)

    Ha en underbar helg, ta hand om dig.

    *kramar*

    SvaraRadera
  2. Vad skönt det är att vakna till blå himmel!

    Vi har storstädat huset idag, inte så kul kanske men välbehövligt!

    Hoppas att du också har en bra dag!

    SvaraRadera