onsdag 24 november 2010

Det är inte sant...

Jag hade ju bestämt att jag skulle vara frisk resten av året. Men så blev det tydligen inte. Jag började känna mig dålig redan igår, med ont i halsen och värk i kroppen. Jag jobbade på ändå och det gick ganska bra. Men jag kände mig helt slutkörd när jag kom hem på kvällen. I natt fick jag ont i öronen också och under dagen idag kom illamåendet smygandes.

Efter lunch idag fick jag kasta in handduken. Det vore dumt av mig att fortsätta arbeta, bättre att åka hem och försöka bli frisk. Så det gjorde jag. Jag får alltid dåligt samvete när jag åker hem så där från jobbet. Det känns inget bra att lämna kollegorna i sticket. Men jag hoppas att jag har åkt på en snabb variant och att jag snart är på benen igen!

Men efter den här omgången, DÅ ska jag vara frisk resten av året!

3 kommentarer:

  1. Stackare..inte roligt. Hoppas som sagt att du får vara frisk resten av året. Själv är jag också hemma, men med magsjuk Bianca. Så vi är tre tjejer som är hemma..Patricia är ju hemma hon med så att hon inte för det vidare till någon annan på förskolan.

    Krya på dig!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Madde: Usch, magsjuka är INTE roligt! Hoppas att hon blir bättre snart och att ni andra klarar er! Kram

    Linda: Tack så mycket! :-)

    SvaraRadera