måndag 8 november 2010

Låt mig presentera...


Äntligen kan jag presentera mitt nya företag för er! Idén har jag burit med mig sedan i juni och nu blir idén äntligen verklighet! Företaget heter "Esperansa" vilket betyder "hopp" på spanska.

När jag var i Ecuador mötte jag många människor som kämpar för att kunna försörja sina familjer. Efter tre månader i landet kände jag att jag ville göra mer. Jag ville fortsätta hjälpa människor att skapa sig en bättre tillvaro och idén om Esperansa dök upp. Jag kom i kontakt med några mycket fina och kompetenta ecuadorianer som gärna ville samarbeta med mig. Nu kan jag stolt presentera smycken som är handgjorda i Ecuador och skickade över halva jordklotet för att just du ska få möjlighet att köpa dessa fina produkter. Vi har inga mellanhänder, så när du köper något på www.esperansa.se kan du känna dig trygg med att pengarna verkligen kommer till nytta!

Besök min webbshop här:



Ett av alla fina smycken som jag kommer att sälja i webbshopen!

34 kommentarer:

  1. Åh vad spännande och vilken underbar idé. Ska genast gå in och kika.

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Vilka fina grejer! Jag blev helt kär i de svarta örhängena! =) Ska nog göra en liten beställning sen när man fått lite pengar, just nu är jag pank!

    Hoppas hoppas det går bra för dig! =)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Vilken bra och samtidigt ffin idé! Förstår att det känns spännande nu. Jag klarade mig hyfsat bra idag trots omständigheterna. kram

    SvaraRadera
  4. Grattis!! :) Vad härligt att kunna förverkliga sin dröm :)

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad roligt!!
    Jätte fina smycken!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Svar: Tack så jättemycket. Vad kul att du gillade bilden och bloggen :) Du är varmt välkommen tillbaka fler gånger :)

    Ha en toppenkväll du med!
    Kram :)

    SvaraRadera
  7. Åh, det blev precis som jag hoppades på. KLART det blir några fler julklappar nu;-)

    Ska göra lite reklam för den fina butiken senare också(sitter och jobbar nu), du har verkligen lyckats!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  9. Tack för era fina kommentarer! :-)

    Mira: Vad roligt att du hittade en favorit! :-)

    Johanna: Vad glad jag blir! Tusen tack! :-) Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken rolig idé! Och vad fina smycken! Jag ska absolut köpa något till jul! :-)

    Grattis till nya företaget och lycka till!

    SvaraRadera
  11. sv : ja det hoppas jag med :)

    vad gör du en måndaskväll som denna ? :)

    SvaraRadera
  12. Åh va spännande !! Jag änskar dig ett stort lycka till !!
    kram

    SvaraRadera
  13. Åh grattis! Vilken bra ide!

    SvaraRadera
  14. Spännande! och vilken bra idé! Ska genast kolla in! Får man göra reklam för shopen?

    SvaraRadera
  15. Jag har skrivit om ditt företag i min blogg, hoppas det är ok =)

    Kramen!

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar idé! Halsbandet var verkligen fint :) nu ska jag kika in på hemsidan!

    SvaraRadera
  17. Vad kul att du startat ett eget företag :) Ska gå in och kolla på smyckena :)

    SvaraRadera
  18. Imponerande Vanilla! Önskar dig all lycka med företaget - och att pengarna ska komma många till glädje!

    SvaraRadera
  19. spännande med nått eget sådär :)

    sv: tack så jättemycket. kram på dig!

    SvaraRadera
  20. Hej, är du nöjd över helgen som varit? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Nu har jag lagt in och betalat min FÖRSTA beställning hos dig. Blir nog INTE den sista;-D

    Behöver du volontärer till kundtjänsten i framtiden så kontakta mig, jag jobbar ju inom kundtjänst, tycker det är jätteroligt

    Kram och ha en trevlig dag:-)

    SvaraRadera
  22. Vilken bra idé! Riktigt snygga smycken också! Ska tipsa mina kompisar om den här webbshopen!

    SvaraRadera
  23. Va fin idé! Hoppas att det går rba!

    SvaraRadera
  24. Så kul! Grattis till att du tagit allt från idé till verklighet, att ditt företag nu är igång! Kramar

    SvaraRadera
  25. Ja men absolut, säg bara till om och när det behövs. Jag ställer gärna upp! :-)

    Kram och ha en trevlig kväll:-)

    SvaraRadera
  26. Stort grattis, skall bli roligt att se vad din resa bär!

    Kram och njut av din tisdag
    Pudersnö hälsningar från Kungsbacka

    SvaraRadera
  27. sv:ja det var det verkligen med=) vilken spännande företagsidé,hoppas det går bra=)

    SvaraRadera
  28. Vilken respons du får, härligt =)
    Hur känns allt så här efter premiären?

    Kramis Mira

    SvaraRadera
  29. Åh vad spännande :) Lycka till!!

    SvaraRadera
  30. Wow vilken respons det var här då! Guuuuu va kuuuuuuuul! Stor kram

    SvaraRadera
  31. Stort grattis till företaget!!! Har ju varit skitdålig på att läsa bloggar ett tag. Men nu är jag ikapp igen:o) Jättekul att du startat detta, fin hemsida. Ska kolla in den mer noga och även länka från min blogg om det är okej?

    Kram!

    SvaraRadera