torsdag 18 november 2010

Sociala torsdagen

I veckorna brukar jag ha mycket svårt att hinna med mina vänner. Det är oftast fullt ös med jobb, eget företag och annat. Men idag var jag på jobbet redan kvart över sex, och gick därför hem tidigt. Jag passade på att träffa en vän från lärarutbildningen som jag inte har träffat på länge. Vi fikade och pratade, hon passade på att kika lite närmare på alla smycken från Esperansa, och vi hade en mysig eftermiddag!

På kvällen fick vi dessutom middagsgäster. Ett par som aldrig har varit hemma hos oss förut kom hit på lite mat och efterrätt. På en torsdag. Ja, varför inte?

Turkost armband från www.esperansa.se

4 kommentarer:

  1. jag tycker att vardagsmiddagar ofta kan vara de trevligaste! lite mindre seriöst, mycket trevligt!

    hoppas det går bra med esperansa!

    SvaraRadera
  2. Exakt, varför inte! Fler middagar och mysigt häng under veckorna säger jag! :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt Esperansa-armband förresten!

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående talare! Veckomys är bara så mysigt. Synd bara att tröttheten oftast tar över, såhär års iaf! Kram

    SvaraRadera