onsdag 3 augusti 2011

Dagens projekt

Vi har haft två underbara sommardagar med sol, bad och värme. När vi vaknade upp idag upptäckte vi att det var fint väder idag igen. Men vi är så fräcka att vi struntar i det vackra vädret idag, för vi har tusen saker vi måste göra hemma. Jag blir dessutom ganska matt av värmen, så det blir skönt att ta en lugn dag inomhus idag.

Dagens projekt för min del är att rensa ut hela min garderob. Garderoben är ju full av kläder som jag inte kan ha längre, så nu ska jag skicka en hel del kläder till välgörenhet, en del ska packas i lådor tills jag inte är gravid längre och så ska det göras plats för mina mammakläder istället!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Skönt med en fixardag! Kan tänka mej att det behövs lite rensning bland kläderna! =)

    SvaraRadera
  2. Ja det kan va jobbigt när det blir för varmt! Iofs ganska jobbigt med att röja me.. men så länge man kan ta det i sin egna takt så =)
    Skönt när det är färdigt! =) Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt med en liten.. När är bf?

    SvaraRadera